MARI MELABUR DENGAN SSPN-i PLUS!

Sunday, August 30, 2009

PERHATIAN KEPADA PEROKOK, PELAJAR, DAN PESAKIT SENGGUGUT..

KES 1.
"SAYA TERLALU INGIN MELIHAT TEMAN LELAKI SAYA BERHENTI MEROKOK. SETIAP KALI KAMI DATING, SAYA MENJADI MANGSA ASAP ROKOK DAN BOLEH DIKATEGORIKAN SBG SECOND-HAND SMOKER DI MANA PERATUS UNTUK PARU2 SAYA ROSAK ADALAH LEBIH TINGGI DR PEROKOK ITU SDRI. SELEPAS MAKAN, SEWAKTU MEMANDU, DAN KETIKA BERBUAL DGN RAKAN2 BELIAU, SAYA BERASA SGT STRESS KERANA DIHANTUI ASAP ROKOK.SAYA SGT SYGKAN TEMAN LELAKI SAYA, SAYA MAHU KAMI JALANI GAYA HIDUP YG SIHAT.DULU KAMI PERNAH BERUNDING SECARA BAIK, DAN BELIAU BERJANJI AKAN MENGURANGKAN TABIAT MEROKOK SEDIKIT DEMI SEDIKIT. PERUBAHAN POSITIF HANYA SEMENTARA, DAN SEKARANG SAYA TDK MAMPU MENEGURNYA MALAH KADANGKALA SAYA PULA YG TOLONG MENYIMPAN ROKOK DAN LIGHTER BELIAU."

KES 2.
"Saya seorang pelajar universiti dan 70% kegiatan seharian saya bergantung kepada alatan elektronik seperti laptop dan hp. Setiap hari saya melayari internet untuk mencari maklumat, berblogging, dan berhubung dgn rakan2. Kadangkala saya tertidur disamping laptop dan hp di katil. Sewaktu mghadiri kuliah, kerapkali saya merasa letih, mengantuk dan tiada mood untuk belajar. Suatu hari saya terbaca artikel mengenai medan elektromagnet yang berbahaya kpd manusia. sejak itu, saya terus mencari dan mengkaji dan inilah yg saya baca:
Elektromagnet terhasil drpd tenaga elektrik seperti talian elektrik, ketuhar gelombang mikro, skrin komputer, tv, peralatan keselamatan, radar, telefon bimbit, stesen pemancar dan peralatan di rumah yang menggunakan tenaga elektrik (lampu kalimantang, pembakar roti, jam gerak, pewarna rambut dsbnya).

Sesetengah medan ini seperti gelombang radio (dari radio, TV, telefon bimbit dan komputer) sama keburukannya dengan rokok sebagai penyebab kanser paru-paru! .
"

KES 3. "Saya mengalami senggugut setiap kali tiba waktu period dan tidak dapat menjalankan kegiatan harian dgn sempurna kerana terlalu sakit. Kadangkala saya terpaksa ponteng kuliah kerana berehat di katil adalah satu2nya perkara yg saya boleh lakukan pada 3 hari pertama. Emosi saya menjadi kurang stabil dan saya bertukar menjadi cepat marah dan kurang rasional. TTp sejak menggunakan Magnetic Aura (yg dihadiahkan oleh bf), saya kembali sihat dan tiada masalah lg untuk bergerak aktif sewaktu dtg bulan.Malah, menggunakan Magnetic Aura (hanya menyimpan di dlm poket) setiap hari menjadikan saya lebih bertenaga dan yakin.Alhamdulillah, kini saya menjadi seorang pelajar yg lebih baik dari sebelumnya."

ANTARA RAMUAN MAGNETIC AURA:•
i.Mineral oil ( minyak zaitun)
ii.Magnetic oil (U.K Formula)
iii.Special Vibrate Herbs (herba) ,
iv.Pewangi tiada alkohol

TERAPI MAGNETIC AURA.

Teknologi dari United Kingdom, cukup berkesan untuk penyakit seperti lenguh sendi,lumpuh,stroke,gout,kelesuan badan,kencing manis,darah tinggi,sukar tidur malam, reput tulang, sakit migrain, darah tidak lancar,Sangat sesuai Untuk Para Pelajar supaya tidak mengantuk,bersukan,kerja berat dan tampil lebih yakin serta bagi perokok sesuai dimana ia membantu membersihkan PARU-PARU perokok.

Kepada yg berminat, sila dptkan Magnetik Aura drpd saya dgn harga RM30 sebotol( termasuk kos pos). (Pembeli sekitar UKM akan dapat diskaun)

sekian sahaja entry untuk kali ini, sebarang pertanyaan sila email ke alamat; hairiahmshariff@yahoo.com

0 comments: