MARI MELABUR DENGAN SSPN-i PLUS!

Wednesday, April 21, 2010

Awal bulan 5 ni..


Tadi sy terima kad undangan Majlis Perkahwinan jiran depan bilik.
Aduuuuuuh...kecewa.
kenapa?
bila la turn sy plak ni.
erk? (ada ke org nk dtg minang awok?)
huhu.
Agak2 kalau dail no mummy dan usulkan hal kawin ni apa respond beliau ek?
hm.......

kena beranikan diri jugak.geram tgk kad kawin si baqiah td.

1 setengah jam dah bincang dgn si ayin..mak dia pakar bab2 pelamin ngn hiasan suma ni.
untung2 dapat diskaun. nk wat tema fairy-tale wedding.wah..grand gitu..

nk ckp ngn ayah ke ngn mak dulu eh? tetiba serammm.
ala lagipun bukan nye nk buat menda xelok.janji niat tu betul kan?

"dah kenapa kamu ni.tiba2 jek. igt hal kawin tu main2 ke. apa2 hal kenalkan dulu ngn org tua.datang rumah.nk tgk macam mana pilihan kamu tu."

"kalau lulus okeyla.minggu depan bawak rombongan"

~mestila okey..takkan org nk pilih calon cikai2 je.
~mak xkesah ke,dia cakap lepas habis degree ni dia nk masuk meminang.
~dia kata suma dia nak taja.
~Rumah dah ada, kt Nilai.
~kereta BMW.
~tak lama lgi bisnes kt Melaka untung juta2.

"ha bagus la tu. cepat, esok jugak mak nk jumpa dia."

~okey mak,org letak dulu eh,nk inform dia ni.mesti dia suka.


(Yes! 1 mei 2010 aku kawin. Yes!)


Dengan ini sy mengumumkan kawan2 semua dijemput ke majlis perkahwinan sy
pada........



tak tahu bila. ada jodoh ada modal nti kahwin la..
yg penting ada calon.kalo xde calon cane nk bersanding?huhu


dialog di atas rekaan semata-mata.tiada kena mengena dgn si penulis belog ini.
SEKIAN.