MARI MELABUR DENGAN SSPN-i PLUS!

Saturday, April 17, 2010

Ini impian saya, okey.
4 bulan akan datang, iaitu pabila tiba waktu konvo,
saya akan memandu kereta saya sendiri.
Lebih bagus kalau ianya kereta Honda atau Toyota atau Neo
ataupun Nissan, seperti yg saya selalu tgk tak berkedip mata.
Saya akan berjumpa dgn junior2 silat, especially yg 1 kolej..dan yg
masih igt pd saya.
Saya akan bawa kamu keluar makan dan jalan-jalan.
Saya akan jumpa kawan semsas yg masih belum habis pengajian di UKM ni.
Saya akan jumpa lecturer di PPBL,ucapkan terima kasih pada mereka.
Kawan-kawan Elite, saya mahu jumpa kamu semua, dan berkata,
lihatlah kawan-kawan, saya sudah slim dan makin menawan!(sekarang ditahap cute)
hahaha
Mungkin saya akan perkenalkan suami saya pada masa tu.erk.mungkinkah?
kita xtahu.jodoh pertemuan Allah swt yg tentukan.cehhhhh.

Seronoknya masa tu..

3 comments:

playar idup said...

bestnyer ader kreta sndiri... jgn lupa, rumah pn pnting tau.. so lps beli kreta, smpan duit beli rumah lak ek.. klu awak laki, awak perlu fikirkan duit utk kawin dlu sblm beli umah sndiri tu.. huhu..

Missjunne said...

naseb baik saya bkn lelaki.huk3
duit nk kawen da ada...tp baru 17 ringgit,dlm tabung teddy bear.

Heryani Shariff said...

ok la banyak tu...wat knduri kecik2 je. dahulukan yg mana wajib. hoho